Stala se mi taková věc i po výměně oleje jsem dojel a zadřel, respektive roztáhl písty a motor už nemůže táhnout, nenastartuje a protáčí se naprázdno.
Pokud Vám vybraný "odborný" servis nezkontroluje ventily a tlak chladící kapaliny, tedy jestli je okruh uzavřen a kapalina neutíká a dobře signalizuje čidlo, tak máte vyhráno. Jestli máte hydraulické ventily a né pevné, tak se Vám do motoru nemusí nikdo dívat a hadičky vyhnijí a dostane se voda do oleje a je průser. Pokud máte ty levnější pevné, většinou osazené až po problémua každý rok se kontrolují tak je to OK.
Při výměně oleje, bychom měli zkotrolovat i chladící nádobku v otevřeném motoru nalevo s růžovou tekutinou, tam je problém, protože staré nádobky často nesignalizují že nemají chladící kapalinu, taky jsou neprůhledné z venku a tak můžete snadno dojet.
Stačí se podívat, jestli je tam kapalina a zda není tak doplnit
Takže doufám, že jsem tímto článkem pomohl odvrátit škodu tak za 15-20tisíc...za přebroušení hlavy a za nové ventily atd..
2013 © PiDi Soft | Mapa stránek | Odkazy |