Nejčastější závada na Fabii s benzínovým motorem

Napsáno: 29.07.2016    


Kategorie: Auto-moto  -  Auto-moto





Stala se mi taková věc i po výměně oleje jsem dojel a zadřel, respektive roztáhl písty a motor už nemůže táhnout, nenastartuje a protáčí se naprázdno.

Princip poruchy

Pokud Vám vybraný "odborný" servis nezkontroluje ventily a tlak chladící kapaliny, tedy jestli je okruh uzavřen a kapalina neutíká a dobře signalizuje čidlo, tak máte vyhráno. Jestli máte hydraulické ventily a né pevné, tak se Vám do motoru nemusí nikdo dívat a hadičky vyhnijí a dostane se voda do oleje a je průser. Pokud máte ty levnější pevné, většinou osazené až po problémua každý rok se kontrolují tak je to OK.

Chladící nádobka

Při výměně oleje, bychom měli zkotrolovat i chladící nádobku v otevřeném motoru nalevo s růžovou tekutinou, tam je problém, protože staré nádobky často nesignalizují že nemají chladící kapalinu, taky jsou neprůhledné z venku a tak můžete snadno dojet.

Jak se tomu vyhnout?

Stačí se podívat, jestli je tam kapalina a zda není tak doplnit

  1. vyměnit nádobku pokud nefunguje čidlo
  2. dolít novou chladící kapalinu
  3. zkontrolovat tlak v chladícím okruhu

 

Takže doufám, že jsem tímto článkem pomohl odvrátit škodu tak za 15-20tisíc...za přebroušení hlavy a za nové ventily atd..










Diskuze ke článku
( Celkem: 0 )
Jméno:   
E-mail:   
Vzkaz: 
Aktivní odkaz přidáte takto:
link[http://www.adresa.cz]
Antispam:   
   



 
 
Zatím není vložen žádný komentář.
 
 

2013 © PiDi Soft |  Mapa stránek |  Odkazy